Monday, July 25, 2011

a worst day

Agak memenatkan tugas seorang pelajar ditambah pulak dengan dua role yang berlainan iaitu menjadi seorang pekerja dan juga suri rumah di umah sendiri la. Pagi pagi dah kena bangun siapkan diri. Pastu kena buat sarapan sendiri. Kena keluar umah awal awal sebab takut tak dapat parking nanti...haha. Ni belom lagi ada suami ada anak kan. Macam mana la dorang yang dah berkeluarga dan tengah further study. Aihhh tak dapat eden nak bayangkan la.

Dan setelah 3 minggu aku berpraktikal kat situ, mengulangi rutin harian yang sama, tiba tiba aku hampir nak pitam pulak. Dah tu depan patient and depan therapist yang aku follow. Haaaaa....malu giler rasanya. Padahal aku pernah je tengok patient yang lagi teruk daripada tu.

Tak tau sebab apa. Banyak berfikir kot...eheh :D

Harap harap lepas ni takde lagi macam tu. Semoga aku dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang setahun ni situ dan selama lamanya la...Insya Allah

Semoga Allah permudahkan.

No comments: