Friday, November 4, 2011

dating girlfriend

Hye.....

Cite ni dah lama. Dalam tiga minggu lepas kot. Tapi nak cite jugak...hehe.


Haaa....ni la dia girlfriend aku tu. Jangan salah sangka lak ye. Ni best friend aku masa zaman matrix lagi tau. Dah lama tak jumpe. Yang kelakarnya, masing-masing dok dekat je, satu bumbung kot dekat Kubang Kerian tu. Tapi takde masa nak jumpe. Masing-masing bz kannnn....hehe

So di kesempatan yang ada ni, aku ajak la dia hang out mana-mana. Konon nak buat surprise birthday celebration dia la. Tapi tak tau tempat yang best kat bumi Kelantan tanah air tercenta nih. *nama je orang sini tapi tak tau pape...hehe* Alih-alih KBMall jugak yang jadi pilihan hati. Ehemmmm...si dia beli henfon baru babe! Aku cuci mata je. Dah penat window shopping, mesti la nak isi perut kan. Tapi semua western food restaurants penuh and sesak! Takde seat kosong pon. Biasa la waktu-waktu camtu, plus weekend lak kan, shopping mall ofkos la sesak dengan budak-budak yang entah macam ape entah. Tak tau nak describe camne...huhu

Lastly, kitorang pegi area Pengkalan Chepa and stopped by at Food Village. Si dia tu nak makan makanan bergoreng and aku pulak xkesah pape pon. Sekali waiter tu cakap kat situ dorang hanya sediakan chim chum a.k.a steamboat sahaja. *malu* Kitorang pikir-pikir nak ke makan. Then, nasib baik si waiter tu cakap, kalo nak cancel pon takpe. So, kitorang pon blah la...hehe. Akhirnya, kitorang singgah kat Sate Malaysia, area situ jugak. Order sate la kan dan ada jugak makanan yang lain!

ni sate yang kitorang makan...dah abes dah...sedap nyahh!!

si dia makan nasik goreng special =)

aku makan mee hailam jeee. see udang besar tu. nyum nyum :P
p/s: Happy belated birthday girlfriend! 



No comments: