Wednesday, December 7, 2011

dugaan apakah ini?

Hi semua. Aku kat kampung ni. Erkk...bukan kampung actually, bandar. Balik bandar...hihi

Ok, kali ramai pulak manusia dalam umah ni. Orang Sarawak pon dah berkampung kat sini. Ditambah lagi dengan orang-orang yang dah sedia ada kat sini, dan tambah pulak dengan family aku. Fuhhh...gempak giler. Aku ingat bile balik sini boleh la tenang-tenangkan fikiran, melayari internet dengan lajunya dan boleh la proceed dengan research aku yang terbengkalai tuh. Tapi, angan-angan aku hanyalah angan-angan mat jenin aje. Seriously, takleh study langsung! Macam mana la agaknya kehidupan aku bile start practical balik nanti. Nampak gaya macam nak cari umah sewa je T_______________T

Pastu, aku pulak diserang sakit secara tiba-tiba. Mula-mula rasa macam nak demam. Pastu muntah-muntah dan berak-berak keluar air je. Aku tak makan pape pon. Just minum air. Yang peliknya, aku tak rasa lapar pon. Biasa, kalo sehari tak makan mesti perut dah keluarkan bunyi yang macam-macam rentak menandakan ia lapar gile-giler T________________T

Alhamdulillah, hari ni rasa ok sikit. Harap-harap terus ok la sepanjang research aku ni. Mudah-mudahan.....

No comments: