Saturday, April 30, 2011

Entrepreneurship VS Exercise Physiology

Alhamdulillah....baru boleh bernafas dengan lega. Oppsss...bukan dah abes exam pon! Baru abes 2 papers....muahahaha. Tapi lega tu boleh tahan la leganya macam orang dah abes exam je gayanya....hihi


Sebab?


1. Aku tak paham kenapa aku yang course Health Science ni kena ambik these two subjects yang pada pemahaman aku Entrepreneurship for business studies and Exercise Physiology for those involved in training people. *OT tak training orang ok!*


2. Apa relevant dorang nak suruh budak-budak Helath Science berniaga ke or bukak company supply barang-barang rehab? *ok...aku boleh terima gak*


3. Kenapa tak buat je multiple choice question (MCQ) untuk kedua-dua subjek ni. Giler susah nak kena hafal satu-satu exercise prescription bagai tuh.


Biarlah. Yang dah lepas biarkan ia lepas kan. Benda dah jawab pon. Tak leh nak tarik balik dah. Harap-harap dapat markah yang best-best untuk dua-dua subjek ni. Risau nyeeee especially subjek Exercise Physiology. Carry mark pon cukup-cukup makan je. Kitorang susah tau nak dapat markah tinggi-tinggi apatah lagi nak dapat full mark. Kalo orang lain hantar assignment je kira dah dapat full mark. Tapi kami, sorry you...huhu


So, segala buku and notes bagai untuk kedua-dua subjek dah boleh simpan dalam kotak! 


buku Exercise Physiology yang aku beli

No comments: