Thursday, June 9, 2011

bila syndrome MALAS datang

Praktikal dah dekat wei !!!!!!

Aku rasa masa makin suntuk. Tapi aku tak buat preparation pape lagi laaa. Macam takde mood je nak pegi praktikal. Ni la masalah bila syndrome malas datang...heheh. Kasut tak beli lagi, seluar tak beli lagi. Apa yang aku beli? Buku nota je untuk catatan...haha. Semalam keluar shopping ngan family ada la survey survey kasut and seluar tu tapi tak berkenan la. Susah betol la nak shopping kat sini. Nasib la.

Study pon aku malas gak. Buku dah keluarkan dah dari kotak ajaib. Tapi tak terselak je. Eh selak jugak. Selak tengok tajuk...hihi.

Apa nak jadi la ngan aku ni kan. Malas giler and memang takde mood. Tak tau la macam mana nak menghadap setahun ni. Masalah transport nak ulang alik pon tak setel lagi...adoiiii


mari guna logo ni...hehe 

No comments: