Wednesday, June 15, 2011

debaran

Eh apesal aku berdebar semacam je nih? Ada orang datang merisik? Ke ada orang datang meminang?

Sape la yang datang ni eh? Macam kelakar je...haha.

Eh salah la. Takde sape sape datang pon. Kalo ada pon aku tak nak lagi. My priority is my career and my family. Ceh ayat takleh bla bajet macam artis je...kikikih

Ok la. Aku just risau nak start practical ni...eheh. Yela, practical selama setahun ni kira macam dah memang betol betol keje dah. Hari tu jumpa therapist yang buat PJJ masa exam week pon rasa cuak semacam je sembang ngan dia. Tapi dia cool je. Aku yang menggelabah giler sampai cakap pon macam peluru je. Tunggang terbalik dah...haha. Ni baru cakap dengan therapist. Belom lagi cakap dengan Head of Department (HOD).

Dalam sebok aku dok melayan rasa cuak ni, terselit gak rasa bersyukur sebab aku dah kenal tempat yang bakal aku berpraktikal nanti dan dah kenal staff kat sana. Yang cuaknya sikit, bila nak menghadap patient nanti. Eh bukan sikit tau, banyak jugak. Patient ramai. And of course la lain patient lain penyakitnya kan. Risau takut tak dapat bagi sepenuh komitmen. Harap harap ok la nanti kan. * doa doa doa *

p/s: segala kelengkapan aku tak prepare lagiiiii !

No comments: