Tuesday, June 14, 2011

dah naik???

Salam pembaca sekalian....

Lupa nak update. Nak jugak update nih. Last week timbang berat kan. Dah naik 500 gram...hihii. So sekarang dah jadik 38.5 kg!

Di usia 22 tahun ni, ni je berat yang mampu aku tanggung...haha. Asyik rotate 38 39 jeee. Paling tinggi rekod aku pernah catat ialah 42 kg masa sekolah menengah. Then makin turun makin turun walhal aku makan banyak apeee. Lagi lagi fast food. Ohhh I love it! hehe. Ok dah takleh makan fast food dah. Kena kontrol ni. Banyak sangat penyakit nowadays kan. Beware la. Tapi sekali sekala makan jugak. Sebab kalo keluar, tu je satu satunya choice yang ada. Hentam saja la...

Tak tau pasal apa. Tak tau kat mana silapnya. Aku macam tak normal jeee. Opppsss...jangan! Aku normal aku normal...hihi

Any suggestion untuk naikkan berat badan tanpa membelanjakan duit? Yelah, sekarang aku kena jimat sebab nak kena bayar SI PUTIH kesayangan aku tuh :D

Bye!

No comments: