Wednesday, June 15, 2011

eh dorang dah tau supervisor dorang laaa



Supervisor? Ah. Dengar satu perkataan tu pon da ketar lutut. belom lagi bersua muka dengan orangnya. Hari ni ada few of my classmates dah tau sape supervisor dorang untuk final project case study nanti. Yang bertambah cuak nya bila dengar supervisor tu ialah KJ kami!! Puan KJ tu siap call lagi!!

Nasib baik supervisor terdiri daripada lecturer kitorang je. Buatnya orang luar jadik supervisor, mau nya buntu akal. Aku ler tuh. Orang lain tak. Orang lain rajin....hiiii

I'm wondering...sape la supervisor aku nih? Dia approve ke tak eh aku punya proposal tu? Cuak cuak cuak! Kalo tak approve, harap harap dapat la kerjasama dia. Bagi tajuk ke. Paling tak pon bagi la hint. Tak pon meh aku continue research dia...heheh * bajet bajet *

Ah...aku buat tajuk apa eh? hehe. Ok bukak folder cepat. Research proposal subjek sem 4, second year. Ha...jumpe jumpe. Oh dah ingat dah tajuk aku. Aku buat area paediatrics. Lupa la. Maklum la, buat propsal dah lama tapi nak gunanya masa fourth year nanti, means that one year jugak la aku tinggal benda alah tu.

Kawan kawan semua, doakan aku ye :)

nota: Semoga aku diberi kekuatan untuk menempuh setahun yang penuh cabaran ni...Amin

No comments: