Tuesday, June 21, 2011

dia yang aku tunggu

Assalamualaikum kawan kawan....

Alhamdulillah....rasa lega sikit lepas dapat tau sapa gerangan orang yang aku nanti nantikan selama ni. Mula mula cuak gak. Takut. Risau. Segala macam rasa la. Bercampur aduk menjadi satu iaitu blurrr. Boleh buat sayur campur nih...heheh

Ok sabar sabar. Korang nak tau sapa yang aku dok tunggu tu? Haaa...supervisor aku la. Kan aku ada penah cakap pasal supervisor kat sini

Aku dapat lecturer foreigner dari India. Pompuan. Berkahwin. Heh...tu jela ye. * nak tau lagi sila berkenalan ngan beliau * Lecturer ni baik. Sangat sangat la helpful. Mintak mintak banyak la ilmu yang dapat aku tuntut daripada beliau nanti. Dan banyak jugak la beliau tolong betolkan research aku tu...hihi

Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Ya Allah, permudahkan lah urusan hamba-Mu ini :)

No comments: