Monday, May 23, 2011

blog aku la wei

Ini kawasan aku yang punye! Orang lain takde hak nak masuk campur!

Ha..amacam? Garang tak garang tak? hehe...

Actually, aku tak reti nak garang garang ngan orang ni. Aku garang bertempat la kot. Sebab adik aku kata aku garang...hihi. Biasa la anak sulung kan. Keje nak mengarah je. Aku punye dot dot pon cakap camtu jugak. Yeke aku garang ek? *pikir jap :P*


Ok dah. Cukup la merapu. Tapi ni blog aku kan. Suka hati aku la nak buat ape, nak cakap apa, nak tulis apa kan. Selagi aku boleh menulis dan mampu menulis, aku akan tulis. Tapi maaf kalo ada yang terasa atas apa yang aku bebel selama ni. Serius, aku tak tujukan pada sesape melainkan aku cakap terang terang...hehe

Maafkan lah aku sebab aku pon insan biasa. Makhluk Tuhan. Hamba Allah yang sentiasa buat silap.

p/s: Memaafkan orang adalah sifat yang mulia dan terpuji :)

No comments: