Monday, May 9, 2011

mencari ketenangan

Sejak mula exam sampai la sekarang dah abes exam pon hati aku masih lagi tak tenang. Ada masalah dalaman yang masih membelenggu diri ni. Tak tau nak cakap apa. Tak tau nak cakap camne. Exam hari tu harap harap la lulus semua. Tak nak repeat paper.

Masalah dalaman ni bahaya. Aku seboleh mungkin cuba untuk tidak terlalu memikirkannya. Tapi apa kan daya, selagi mata tak terpejam, selagi otak masih berfungsi. aku tak boleh nak nafikan semua tu. Kadang-kadang terbawa-bawa dalam mimpi. *jangan terkena psychotic syndrome sudah!*

Dalam sisa waktu yang ada ni, aku cuba mencari ketenangan dan kekuatan. Tapi sampai bila aku akan bertahan. Kesabaran manusia pon ada limit jugak. Tolong laaaa.

Cuma satu yang aku harapkan, semoga aku diberi kekuatan untuk menghadapi masa hadapan.

InsyaAllah.


No comments: